Vatsatreeni lupaus!

Olen vatsatreeneissä aika on-of ihminen. Välillä teen niitä todella säännöllisesti vaikka telkkaria katsoessa ja välillä (kuten nyt) tulee kausia kun huomaan, että hups: milloinkohan olen tehnyt viimeksi vatsatreenin?

 

lähde
lähde

Jokaisessa Shredissä vatsoja väännettiin urakalla, mutta sen jälkeen olen tehnyt vatsoja ehkä pari kertaa, hupsiiis.

 

Täten lupaan, että jatkossa teen edes 2 x vatsatreeniä viikossa!

 

Kivoin tapa tehdä vatsoja on se, kun joku käskyttää. Etsinkin youtubesta muutaman vatsatreenin jotka ovat nopeita & tehokkaita. Toinen kestää 8-minuuttia ja toinen 4-minuuttia.

4-minuutin setti:

 

Tämän videon olen kerran jo linkittänyt postaukseen, mutta olin kokonaan unohtanut sen olemassa olon. Tein sitä pitkästä aikaa joten tässäpä uudelleen:

Pullataikina ei muokkaannu littanaksi vaikka tekisin sata toistoa päivässä jos ruokailut ei ole kunnossa, mutta haluan saada vatsalihaksiin myös enemmän voimaa. Raskauden jälkeen voimatasot vatsoja tehdessä ei ole vieläkään sama kuin ennen.

How-to-Reduce-Belly-Fat
lähde

 

Jotta motivaatio pysyisi yllä, etsin jossain vaiheessa näiden videoiden lisäksi muitakin lyhyitä youtube vatsatreenejä. Jos kiinnostusta löytyy, voin tehdä niistäkin postauksen? Plus jos motivaatiopula iskee, voin aina katsoa ylläolevaa kuvaa 😀. Kuinka usein itse teet vatsalihastreeniä?

-Tiina

Tiina / Fit Fat Mama

6 vastausta artikkeliin “Vatsatreeni lupaus!”

  1. Mie taas teen vatsoja tosi usein.. Lähinnä sen takia että haluun tehdä kaikkia keskivartalolihaksia nyt että miun yliliikkuva selkä pysyis hallinnassa liikkuessa ettei kipeytyis! Toiseks kaikissa akrojutuissa mitä teen niin selkä ja kädet tarttis olla aika hyvässä kunnossa että jaksais tehdä mitään. 🙂 Mie oon kyl tämmönen salitreenaaja et haluun vaan tukee sillä noita muita harrastuksiani, mutta mutta… 🙂

    • Selkä ja vatsa onki vastavaikuttajia, joten hyvä et teet vatsoja usein jos kerran selässä on ongelmia :)!

  2. Raskauksien välissä totuin tekemään kolme kertaa viikossa, joka toinen päivä. Ihmeen hyvin siihen tapaan juurtui kun kerran sai aloitetuksi 🙂

    • Miunki pitäisi saada siihen joku kunnon rutiini. Siun postauksissa oli tosi hyviä videoklippei vatsojen tekoon ja hitto mitkä äbsit ennen raskauttas! 🙂

  3. Nyt on jääny vatsatreenit ja muutkin treenit väliin. 😀 Tuntuu et häiden jälkeen (elokuun 23) on jääny semmonen mässäys-mode päälle.. 😀 Syömisissä meinasin nyt tiukentaa otetta. Jo toinen päivä ilman suklaata, ja kauhee tarve! Treenit kattelen sitte kuntoon ku oon ton koulun kanssa päässy yli alkujärkytyksestä 😀

    Täältä saa kyllä hyvää motivaatiota treenaamiseen täältä siun blogista! 🙂

    • Joooo kuulostaa tutulta :D. Miullaki häiden jälkeen karkas mopo iha täysin. Oli jotenki nii vapauttavaa ku ei tarvinnu stressata istuuko mekko hyvin.
      hehe, miulla teki just äske suklaata mieli! Argh :D.

      Jee kivaa jos miun höpinöillä saat motivaatioo :)!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta