Treenikuulumisia ja uusia treenivaatteita

Heippodei, pitkästä aikaa tälleen perinteisellä paikalla treeniin liittyvää postausta. Viimeinen puolivuotinen on ollut aikamoista ala-ja ylämäen kanssa taistelua liikkumisen ja ruokavalioiden suhteen. Salille lähteminen ei ole vain kiinnostanut samalla lailla. Herkkujen hittolaiset sen sijaan huusivat -ja huutavat edelleen nimeäni liian usein. Sokeririippuvuus on katala tauti. Mutta! C9 -kuurin jälkeen jossa tiputin lähes 4kg yhdeksän päivän aikana, jotain napsahti miun päässä. Olo tuli vaan niin paljon paremmaksi ja sain kirjaimellisesti potkun hanuriin. Annoskoot ovat säilyneet pienenä, olen vähentänyt lihan määrää sekä maitotuotteita. Paljon parempi olo omassa kropassa, ihana tunne <3.

Hankin kortin työpaikkani alakerrassa olevaan saliin ja nyt olenkin parin viikon ajan treenannut aina ruokkiksella! Niin ihanaa vaihtaa treenipopot jalkaan kesken istumatyön. Viime viikolla kävin keskiviikkoa lukuunottamatta joka päivä salilla. Kun treeniaika on vain 25-minuuttia, joudun tietenkin pilkkomaan lihasryhmät todella pieniin osiin. Viime viikolla tein muistaakseni maanantaina selkää ( ylätalja, alatalja , hyvää huomenta ja 1 sarja hapoja ), tiistaina jalkoja ( kyykky, luistelukyykky ja pomput ) , torstaina olkapäät+rinnan ja perjantaina haaperit ja ojentajat.

defshopsuomihousut

justforrhyseHousut Just Rhyse / Toppi Better Bodies / Kengät Nike

Housut saatu Defshopilta.  Niin hauskat ja tuotemerkistä en ollut koskaan kuullut, tulee hymy huulille nämä päällä hihi.

TP5D5166

 

Minua korpeaa miten porukka kettuilee minulle siitä, ”ei noin lyhyestä treenistä ole mitään hyötyä”. Totta hemmetissä on! Jokainen treeni on parempi kuin ei mitään.  Mieleni on monesti aikamoinen sekasoppa, joten lyhyeen treeniin voin keskittyäkin paremmin. Ja se fiilis mikä siitä tulee, ihan käsittämätöntä. Kaikki keinot jolla voi parantaa myös henkistä hyvinvointiaan on hyväksi. Ensimmäiset sarjat tietenkin lämmittelen ja treenin jälkeen otan joko kananmunaa+banaania, tai soijaproteiinia.

TP5D5155

Housut Nike

Saatu Defshopilta

 

 

onlytunika

Tunika Only / Housut Esprit

Tunika saatu Defshopilta

onlytunika2

Tunika Only / Housut Nike

Kummatkin saatu Defshopilta.

12301394_178931432456941_1334436331_n

12237536_413323455526913_1822865565_n

Koska aikaa on rajallisesti, puen treenihousut joko normihousujen alle ja kerran olin koko päivän Puman harmaissa trikoissa jonka päälle sujautin Onlyn massiivisen neuleen. Pöksyt on niin mukavat päällä, itseäni treeniin on aina buustannut myös se ”turhempi” juttu, eli kivat treenivaatteet. Neuleet on myös ihania päällä, tosin ihan liian isoja tälläiselle minille vaikka otin Xs-koon. Loistavia peittämään herkkupöhötystä hih.

Mutta. Olen saanut nyt kuntosaliharjoittelun takaisin elämääni ja olen siitä erittäin onnellinen <3. Tällä tavalla en tunne paska mutseismia, en paska vaimoa, enkä paska työntekijää. Saan nollattua pään kesken päivän ja piristyn siinä, joidenkin työkavereiden mielestä ehkä liikaakin :D. Saan samalla pikku pumpin ilman suurta hikeä tai muuten vieruskaverilla olisi tukalaa haha!

 

Vedätkö mieluummin lyhyitä vai pitkiä treenejä?

SEURAA MAMAA Facebookissa / Bloglovinissa / Instagramissa

*Saadut vaatteet merkitty, en hyödy linkkien klikkaamisesta. Mermaid-housut on nii ihanat etten kestä, kiitos defshop!

 

Tiina / Fit Fat Mama

Bilehile lapsivihaaja muutti elämänsä ja on nykyisin pienen pojan Äiti, isomman pojan Vaimo. Harrastaa kuntosalia ja kärsii kroonisesta herkkuholismista.

6 vastausta artikkeliin “Treenikuulumisia ja uusia treenivaatteita”

  1. Huomasin tuon saman maitotuotteiden kohdalla.
    Olin vuosi sitten fitwarmin dietillä siinä tuli syötyä paljon rahkaa ja raejuustoa.
    Itselle se ei sopinut tuli maha kipeäksi ja muutenkin kauhea olo liiasta maitotuotteiden syömisestä.
    Ei ole sen jälkeen pahemmin tehnyt mieli rahkaa.

    • Miekin olen kuullut monelta ettei maitotuotteet suurissa määrin käy vatsalle :/. En ees muista millon oisin viimeks syöny rahkaa..ennen vedin 500g päivässä hyh 😀

  2. Eikä, mä just instan puolella ajattelin että olispa kiva tietää millaisella treenijaolla treenaat ja täällähän olikin jo vastaus siihen 💪😁
    Tää teksti olis voinut muuten olla meikäläisen suusta 😁

    Itse myös suosin tällä hetkellä puolen tunnin mittaisia treenejä mutta tällä hetkellä niitäkin tulee tehtyä liian vähän… motivaatio hukassa 😐 herkkujakin meni tossa jossain vaiheessa ihan liikaa, mutta onneksi sentään ruokavalion olen saanut siistittyä ja olotila sen myötä kohentunut 👌 ehkä se motivaatiokin jostain löytyy…
    Keväällä vielä kun olin lasten kanssa kotona, oli aikaa treenata joka päivä… toisin sanoen kun olen ehdottomasti aamutreenaaja tyyppi niin ne onnistui silloin helpommin…

    Zemppiä treeni ja ruokavalio kuvioihin, ei anneta jouluähkyn ottaa meistä ylivaltaa 😁

    • Heh sepä sattui :D. Miullaki menee herkkuja (vieläkin)n,mutta vieläkin homma balanssissa kun omassa kropassa jees olo ja koko ajan parempaan päin salitreenin ansiosta :). Vetäse sieki C9 kuuri joulun jälkee,niin tulee hyvä teho startti 🙂

      Ähky on varma ja sokerihumala mutta toivottavasti vähä järkevämmin saan otettua kuin edellisvuosien aikaan :):D

  3. Heips! Mikä koko sulla on noista Just Rhysen housuista, onko kauheen tiukat tai matalat? 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta