Pepun Ennen-jälkeen kuvat!

Peppu, pylly, pakarat, takapuoli. Rakkaalla istuinosalla on monta nimeä. Nyt kun treenaaminen on in ja jee, on ruvettu suosimaan pyöreää peppua. Mallityyppien ruikelot poikaperseet on heitetty want to be-alelaariin ja tilalle on tullut pyöreä, lihaksikas peppu. Mielestäni lihaksikas perse on hieno, se on osoitus siitä että henkilö on tehnyt muutakin kuin istunut sohvalla. Tottakai myös geenit vaikuttaa takaliston muotoon, mutta treenamalla sitä on mahdollista muokata.

Monelle se on ihan se ja sama miltä perse näyttää. Peppu kun peppu. Eihän sitä edes itse nää, paitsi keikistelemällä peilin eessä belfietä räpsien. Itsekään en ole omaan pyrstööni kiinnittänyt sen kummempia huomioita, on mitä on.

Jalkatreeniin miulla on viha-rakkaussuhde. Pitkään se oli nimenomaan VIHAA. Ai perkele kun ärsytti. En uskaltanut tehdä kyykkyä kun ajattelin asennon olevan väärä, ai ku sattuu ja sitä rataa. Jossain vaiheessa intouduin jalkapäivistä enemmän. Ou jees mikä lihaskipu, mitä enemmän sattuu, sen parempi. Hiki lentää, mutta lentäköön! Tekemisen meininkiä jurkeles.

Otan aina silloin tällöin kroppakuvia huomatakseni muutoksia ajan mittaan. Perspuolta en yleensä kuvaile, mutta viime viikolla tein poikkeuksen ja törötin kameran edessä sivuttain. Vertasin kuvaa joulukuussa 2013 otettuun kuvaan ja jopas. Hanuri on jopa kasvanut -kivalla tavalla, ei silleen kävin mäkissä– tavalla. Vielä on omenapyllyyn matkaa, mutta mukavaa huomata että edes jotain on tapahtunut! Vai mitä olette mieltä;

 

pyllyennenjälkeen

”En minä muistanu että sulla on noin pieni pylly ollu” sanoi Tuomas kun näytin nämä ennen-jälkeen kuvat :D.

Hieman erilaisia muutoskuvia tällä kertaa Motivaatio Maanantaissa. Sivupeppukuvat on ihan fine, eivätkä ole millään lailla liian paljastavia. Olkoon ruumiinosa mikä vaan, hauis, selkä tai pylly, on mukavaa nähdä niissä treenin kehitystä.

Vielä on matkaa pyöreään hanuriin, mutta parempi nyt kuin ennen-kuvassa. Tulokset olisivat huomattavasti parempia jos olisin tehnyt koko ajan intensiivistä jalka/pepputreeniä, mutta niinkuin alussa sanoin, miulla on aikamoinen viha-rakkaussuhde jalkapäiviin. Pitää jatkossakin muistaa jalkapäivinä, että painoa perkele! Pakaralihakset vaativat yhtä lailla isoja painoa kehittyäkseen, sadat koiranpissatus liikkeet ei auta.

ps. Haaste jonka suoritan maaliskuussa on Facebookissa oleva #TIKIS2015 vatsahaaste! 7 viikon ajan vatsatreeniä 3-kertaa viikossa. Yksi lukija ehdotti tätä ja ajattelin, että siinä haasteessa sitoudun sekä blogin kautta että henkilökohtaisen facebookin kautta siihen, joten pakko onnistua! Tikis vatsahaasteeseen voit osallistua TÄSTÄ. Kunhan aloitan haasteen, teen erillisen, kattavamman postauksen tähän liittyen. Kiitos kaikille ehdotuksista :)!

Pyöreä peppu, hot or not?

 

SEURAA MAMAA Facebookissa / Bloglovinissa / Blogilistalla / Instagramissa

Tiina / Fit Fat Mama

Bilehile lapsivihaaja muutti elämänsä ja on nykyisin pienen pojan Äiti, isomman pojan Vaimo. Harrastaa kuntosalia ja kärsii kroonisesta herkkuholismista.

14 vastausta artikkeliin “Pepun Ennen-jälkeen kuvat!”

  1. Pyöreä peppu on hot 😀 mulla on lättä peppu josta en pidä 🙁

  2. Ehottomasti pyöreä on hot! Mulla on sellainen välimallin 😀

  3. Miiee rakastan jalkatreeniä! Haluisin päästä energylle hifistelee peppuu ko nyky salilla on vaan peruslaitteet. Mut hieno saavutus! <3 Pitäs itsekin ottaa pitkäst aikaa nyt-kuvat ja vertailla.. 🙂

    • Eiku energylle vaan takasi, uus kyykkylaite on tosi hyvä :)!! Kivaa kun huomasit muutokset ja joo kannattaa ehottomasti ottaa iteki niitä ennen-jälkeen kuvia 🙂

    • On vaa kotiäidille hirmu tyyris se energy ;( Joo niitä oon räpsinyt pojan syntymän jälkee (10kk) melko tiuhaan, mut nyt on 2kk väliä :O Ois siis aika ottaa uudet kuvat!

      Aivan selkeää muutosta niin eipä oo vaikee nähä tuloksia! 😉 Hyvä sinä! 🙂

  4. Todellakin hot! Mulla jalkatreeniä vaikeuttaa vanhat polvivammat joten se on millintarkkaa puuhaa miten näiden luuskapolvien kanssa treenaa, joten aluksi jalkapäivät oli mulle lähinnä syy turhautua. Nyt on jo pidempään sujunut ja miten ihanaa onkaan nähdä tuloksia! Just kiljuin riemusta että vihdoin olen saanut heittää ne 26 farkut roskiin ja saanut kasvatettua itseni kokoon 28, mulla tosiaan oli ihan järkyttävät rimpulajalat, sinne ei kerry edes rasvaa mistä olen hyvin vihainen! Oon melkein 175cm pitkä niin ne jalat oikein korostui. 😀

    • Polvien kanssa pitää olla tarkkana :/. Jalat leveelle ja jalkaterät hieman sivulle päin auttaa ainakin itelle :). Vaikka polvissani ei oo mitään isompaa vikaa, niin normikyykyn teen aina jalat leveellä kun kapea tuntuu polvissa inhottavalta.

      Hei huikeeta, onnea kasvatuksesta :)!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta