JOTAIN UUTTA LIIKUNTAA!

Pähkäilin jonkin aikaa sitten aloittaisinko jonkun uuden harrastuksen. Kuntosali ja lenkki alkaa kyllästyttää. Entinen ilofiilis tuntuu välillä vaan suorittamiselta.

Nyt tein jopa jotain konkreettista :

forever10kerrankortti

Ostin Forever kuntoklubille 10 kerran kortin!

Jee ihan huippua, vuosia sitten tein samallalailla, että ostin 10 kerran kortin ja kävin silloin tällöin jumpissa. Foreverilla on myös lapsiparkki, joten mikäli miehen iltavuoroviikolla tulee hinku päästä jumppaan, se onnistuu.

Ajatuksena on käydä silloin tällöin, ehkä kerran viikossa. En halua tunkea arkiviikkoihin liikaa ohjelmaa, joten juuri silleen miten itsestä hyvältä tuntuu.

Ja sitten toinen asia ;

uuttaliikuntaa

Minä JOOGASIN viime viikolla! Minä, joka Pilatestunnin jälkeen oli niin turhautunut, että lähdin heti juoksumatolle tunnin jälkeen, Tein kotijoogaa youtubesta ja hitsi, se oli aika rentouttavaa. Näin sitä ihminen muuttuu ja kasvaa kokeilemaan uusia juttuja. Aika siistiä.

Voisin kokeilla muutamia eri jooga (vai yoga hienosti sanottuna) ja tehdä blogin puolellekin amatöörin arvostelun niistä.

Kivaa, että saan edes jotain uutta sisältöä elämään ja arkeen hihi.

urheiluliivit

Mitä uutta liikuntaan/treeniin/hyvinvointiin liittyvää olet viime aikoina tehnyt? Jos Forever ryhmäliikuntatyyppejä löytyy sieltä, voitte suositella mitä miun ainakin kannattaisi kokeilla 🙂

 

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA

Tiina / Fit Fat Mama

Bilehile lapsivihaaja muutti elämänsä ja on nykyisin pienen pojan Äiti, isomman pojan Vaimo. Harrastaa kuntosalia ja kärsii kroonisesta herkkuholismista.

13 vastausta artikkeliin “JOTAIN UUTTA LIIKUNTAA!”

  1. Bodypump on paras! Balance on mukavaa vaihtelua, rentouttava, mutta silti syvät lihakset joutuu töihin. 🙂

    • Bodypumpissa kävin Lady Line/Fittari aikoihin, mutta enää ei oo varmaan oma juttu mutta Balancesta oon kuullu hyvää ja se kyllä kiinnostaa :). Kuulostaa kyllä hyvältä että rentouttavaa, mutta syville lihaksille töitä. Niiden treeni tuppaa unohtua itsellä 🙂

  2. Mun liikunta suoritukset on aika minimissä nykyää. Viikonloppuna kyllä kolasin lumet 😀 wuhuu..

    • Heh no mut onhan se lumien kolaaminenkin aika rankkaa :D. Jos mie en pyöräilisi töihin, niin kovin pientä miunkin treenimäärät ajallisesti ois :c

    • Joo sitä kautta joskus kokeilin, mutta siitä on jo aikaa enkä ollut joogasta kiinnostunut silloin, joten voisin tutustua palveluun uudelleen. Joten kiitos muistuttamisesta ja kivaa joulun odotusta Karoliina siullekin :)!

  3. Itse käyn kerta viikkoo kansalaisopiston jumpassa. Meillä on ohjaaja joka osaa vähän kaikenlaista. Piloxing taitaa olla lemppari, siinä tulee ihana hiki 😃 flowtonic ja kahvakuula on kans mieluisat!

  4. Uudet jutut piristää kummasti! mullakin on aikomusalottaa piakkoine crossfit ja ootan niiin innoissani! <3

    ihana blogi sulla muuten ! jään seurailemaan 🙂
    Multa löytyy kanssa hyvinvointiin painottuvaa blogia, että jos kiinnostelee niin saa mennä kurkkimaan <3 Suosituimmat postaukset on ollu nimellä " Tarina tytöstä joka hukkasi itsensä " ja " Pysähdy tyttökulta ennen kun oot loppu ". Äsken julkaisin kuvia lapin reissulta.

    http://woundedlaughh.blogspot.fi/

  5. Ehdottomasti bootypower 30min ja tabata 30min! Ei mitään lesmills hömppää
    Vaan sykkeen kattoon ja hiki päälle!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta