FITFARM LITE IN SHAPE: Viikko 4!

Jälleen viikkokatsauksen aika, hurjaa miten nopeasti aika on mennyt! Kaikki edelliset kerrat kun olen ollut jonkinlaisella dietillä, ovat päättyneet (suunnitellusti) kuukauden jälkeen. Kuukaudessakin olen saanut hyviä tuloksia aikaiseksi, niinkuin edellisen viikkokatsauksen kuvasta huomaa. Siitä kroppa ei ole muuttunut mihinkään suuntaan, joten bodykuvia ei tällä kertaa ole. Tämän viikon jälkeen hommaa on toiset mokomat 5-viikkoa jälkellä, joten ensi viikolla luvassa puoliväli katsausta kuvien kera.

IMG_8721

IMG_8734

IMG_8731

Viime viikolla ruokapuoli meni ihan jees, mutta juustoa teki ihan hulluna mieli. Fetajuustoa ja normijuustoa varsinkin! Asiaa ei yhtään helpota se, kun Tuomas vetää vieressä karppiruokaa juustokuorrutteella ärsh. Seuraavalla cheatilla ostan varmaan kokonaisen fetajuustokökön ja vedän sen nassuun namnam. Herkuista mieli on tehnyt ainoastaan kovia karkkeja, sellaisia jossa on jauhetta sisällä. Mmmmm.

11330603_383626871842772_1850578291_n

Insta fitfatmamatiina
Insta fitfatmamatiina

Taas jälleen, niinkuin edellisilläkin kerroilla, treenit jäi kolmeen kertaa. 1 sali ja 2 kahvakuulatreeniä. Salilla tahkosin takareisi/pakaraa + rintaa. Ja voi tsiisus. Miulla ei ikinä, ikinä, ole ollut rintalihakset niin kipeänä! Monta päivää voivottelin ja ähisin lihaskipua. Helvetin hyvä vaan, tietääpähän treenin menneen perille. Rintatreeni on vaan niin himskatin tylsää, että sitä lykkään aina viimeiseen asti, enkä rehellisesti sanoen edes muista milloin olisin sitä viimeksi tehnyt. Toisin kuin Saliäijät, joille penkkiähinä on numero ykkönen. En tajua, miun mielestä se on vaan niin boring.

Jalkapuolella kypsytti se, miten paljon voimatasot ovat laskeneet entisestä. Prässissä ähisin tuskissani ja puskin niin kovaa, että tuntui kuin verisuoni olisi poksahtanut päästä. Päätä juili hetkellisesti aika inhottavasti prässin jälkeen. Energyllä on nykyisin paljon parempi prässi kuin ennen, aikaisemmin liikerata jäi miulla ihan vajaaksi, pätkä kun olen. Nykyisessä laitteessa homma toimii ja painojen arviointi on kyllä senkin takia hankalampaa kun itsessään kelkka painaa varmaan parisenkymmentä kiloa, veikkaisin. Yhtään salikuvaa en saanut otettua kun porukkaa palloili sen verran, mutta ehkä selviätte ilman :D.

Toisen kahvakuulatreenin vedin kotona ennen kukonpieraisua ennen töitä, ja toisen ulkona. Oli aivan ihanaa treenata ulkona! Kunnon monitoimi mammailua, mm. annoin Eetulle kiikussa vauhtia, välissä tein yhden sarjan, ja lisää vauhtia. Kävellessä minimiehen perässä onnistui hienosti pystysoutu jne. No excuses. Kahvakuulatreenin jälkeen käveltiin vielä läheiseen leikkipuistoon ja vedin hieman pompputreeniä samalla, 1 jalan kyykkyjä sekä pohkeita. Suunnitelmassa on kuvata jossain vaiheessa leikkipuistojumppa-postausta.

 IMG_8733Räjähdys keittiössä aina sunnuntaisin kun teen viikon ruuat kerralla :D.

 

Sellaista tällä kertaa! Seuraavassa postauksessa esittelyssä parit pirtsakat treenivaatteet, mukavaa viikon jatkoa <3.

 

SEURAA MAMAA Facebookissa / Bloglovinissa / Blogilistalla / Instagramissa

 

 

Tiina / Fit Fat Mama

4 vastausta artikkeliin “FITFARM LITE IN SHAPE: Viikko 4!”

  1. Heippa! Jos innostut kirjoittamaan kahvakuulailusta tykkäisin! 🙂 mitä treeni pitää sisällään, itse kuulailen aina pojan päikkäriaikana. Uusia liikkeitä ja ideoita ottaisin vastaan ilomielin! 🙂

    • Pittää laittaa korvan taakse :)! Voisin kattoo löytyskö youtubesta vaikka jotain hyvää esimerkki videota jonka voisin vinkata tänne, Liten ohjelmaa en tekijänoikeudellista syistä voi tänne julkasta :).

  2. Hei! Miten yhdistät omat (ja toki miehen) dietti ruat ja pojan ruokailun? Olen kokenut haastavana tehdä monta ruokaa, onko sulla tähän vinkkejä?

    • Moi! Eetu syö lounaan aina päikkärissä (paitsi viikonloppuisin), päivällinen hänellä on joko samaa ruokaa kuin Tuomaksella tai sitten tehdään jotain omaa ruokaa :). Ollaan tehty pakkaseen myös normiruokia, esim. jauhelihakastiketta ja makaronilaatikkoa jota voi sitten lämmittää hälle :). No välilä kyllä hieman ärsyttää tälläinen kyökki-miettiminen, mutta ite vastaan pääasiassa omista ruuistani vaan, Tuomas hoitaa kokkailut sitten itelleen ja pojalle :). Viikonloppuisin Eetu syö monesti samaa ruokaa kun mie, hänki tykkää iha ”perus-ruuasta”. Itelleni vaan mittaan ja poitsulle tietenkään en :).

      Eli vinkkinä se, että tekee ruokaa ison määrän kerralla ja laittaa osan pakkaseen. Lapselle voi myös toki antaa samoja ruokia kuin mitä itse syö, vaikka dietillä olisikin,ruuat on kuitenkin ihan hyviä :).

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta