MILTÄ NÄYTÄN 2KK SYNNYTYKSEN JÄLKEEN?

Synnytyksestä ja raskaudesta on nyt 2-kuukautta. Kirjoitan tällä viikolla neidin kuulumiset, mutta nyt puhutaan Mamasta. Miltä näytän 2kk synnytyksen jälkeen?

No tuolta.

Sanoisin, että ainoastaan keskivartalosta ja kyljistä huomaa, että olen vasta synnyttänyt. Jos housut vetäisee ylös, silleen ei edes huomaa pehmyyttä.

Niinkuin kerroin syön ihan päin persettä postauksessa, ruokailutottumukseni ovat aika hunningolla. Pitäisi saada jostain motivaatio ja halu tarkentaa syömisiä. Herkut on vaan niin hyviä! Vaikka olo niiden jälkeen on entistä väsyneempi mikä ei auta sitä yleistä hyvää oloa.

Vaatekoko on nyt S ja joissakin M. Olisi kiva kun mahtuisi useimpiin omiin vaatteisiin niin, että ne näyttäisivät ja tuntuisivat miellyttäviltä päällä. No, mutta ainakin säästyy rahaa kun ei huvita shoppailla itselle niin paljon vaatteita. Viime viikonloppuna kävin NOSH-kutsuilla josta en tilannut itselle mitään.

Oman jaksamisen kannalta haluan lisätä kävelylenkkien määrää. Pari päivää sitten oli niin ihana tsippailla; pimeä, kylmä syysilma ja vaan käveli etiäpäin. Miinakin oli kiltisti rattaissa koko sen ajan, häsässä varmaan 4 kertaa kurkin vaunuihin että miksi ei kuulu mitään. Sitä edeltävä kävely oli yksin koiran kanssa, ihanan rentouttavaa kyllä, mutta kotiintulo ei niinkään: vastassa oli mies ja 4v kuulosuojaimet korvilla. Miina oli huutanut melkein koko 3omin lenkin ajan…syötin hänet kuitenkin ennen lähtöä. Mies kokeili myös pulloa, mutta ei onnistunut taaskaan…ei auttanu kuin hypsytellä sitten. Kiitos muuten paljon kaikille kommenteista vauva ei syö tuttipulloa eikä tuttia postaukseen <3!

Treenannut en ole vielä muuta kuin kävelyä ja hyötyliikuntaa. Leikkipuistossa tein askelnousua hiekkalaatikolle ja jo siitä meni hanuri kipeäksi, semisti rapakunnossa haha! Lähistöllä on myös korkea mäki jota edestakaisin olen pari kertaa mennyt. Jälkitarkastus oli siis pari viikkoa sitten, jossa ilmeni, että syvät vatsat on hyvässä kunnossa, mutta lantionpohja kaipaa harjoitusta. Mitään kovia treenejä, pomppuja tai muuta en siis vielä voi tehdä. Yksi päivä miulla huvitti hirveästi heilutella jo käsipainoja, mutta sitten vauva juuri heräsi ja ajatus tietenkin jäi vain ajatukseksi.

Viikon päästä alkaa Kuntouta keskivartalosi- verkkokurssi jee josta kirjoitin viikko sitten! Muistattehan, että lukijoille on vielä alennus voimassa. Miun piti aloittaa myös kansalaisopiston kautta mammapilates kurssi, johon olisi vauvan saanut ottaa mukaan, mutta kurssi peruttiin vähäisen osallistujamäärän takia mööh.

Treenasitko itse jo 2-kuukautta synnytyksen jälkeen?

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA