JOTAIN UUTTA LIIKUNTAA!

Pähkäilin jonkin aikaa sitten aloittaisinko jonkun uuden harrastuksen. Kuntosali ja lenkki alkaa kyllästyttää. Entinen ilofiilis tuntuu välillä vaan suorittamiselta.

Nyt tein jopa jotain konkreettista :

forever10kerrankortti

Ostin Forever kuntoklubille 10 kerran kortin!

Jee ihan huippua, vuosia sitten tein samallalailla, että ostin 10 kerran kortin ja kävin silloin tällöin jumpissa. Foreverilla on myös lapsiparkki, joten mikäli miehen iltavuoroviikolla tulee hinku päästä jumppaan, se onnistuu.

Ajatuksena on käydä silloin tällöin, ehkä kerran viikossa. En halua tunkea arkiviikkoihin liikaa ohjelmaa, joten juuri silleen miten itsestä hyvältä tuntuu.

Ja sitten toinen asia ;

uuttaliikuntaa

Minä JOOGASIN viime viikolla! Minä, joka Pilatestunnin jälkeen oli niin turhautunut, että lähdin heti juoksumatolle tunnin jälkeen, Tein kotijoogaa youtubesta ja hitsi, se oli aika rentouttavaa. Näin sitä ihminen muuttuu ja kasvaa kokeilemaan uusia juttuja. Aika siistiä.

Voisin kokeilla muutamia eri jooga (vai yoga hienosti sanottuna) ja tehdä blogin puolellekin amatöörin arvostelun niistä.

Kivaa, että saan edes jotain uutta sisältöä elämään ja arkeen hihi.

urheiluliivit

Mitä uutta liikuntaan/treeniin/hyvinvointiin liittyvää olet viime aikoina tehnyt? Jos Forever ryhmäliikuntatyyppejä löytyy sieltä, voitte suositella mitä miun ainakin kannattaisi kokeilla 🙂

 

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA

NOPEA 4 LIIKKEEN KAHVAKUULATREENI

Viikonloppu lusittu ja herkkuja nassutettu. Maanantai ja takaisin rotiin, joten eiköhän starttailla se kahvakuulatreenillä!

Kahvakuula on kotona yksi lemppari välineeni, jolla teen usein myös kuntosalin puolelle treeniä. Viikonlopun jälkeen halusin starttailla kroppaa viikkoon helpolla, mutta tehokkaalla 4 liikkeen kahvakuulatreenillä joka herättelee koko kroppaa.

4liikkeenkahvakuulatreeni

 

 10 kertaa Heilutukset

10 kertaa Kyykky+veto

5 kertaa per puoli Kyykky+ olkapäätyöntö

10 kertaa Kulmasoutu kahvakuulalla

4 kierrosta mahdollisimman nopeasti tehtynä. Liikkeestä vaihdetaan toiseen, eli ensimmäistä liikettä 10 toistoa, sen jälkeen toista, sitten kolmas ja sitten neljäs.

Salilla oli tällä kertaa toinenkin treenari, joten en kehdannut puhua mitään videolla haha!

kahvakuula

Pirtsakkaa treeni -ja muutenkin viikkoa sinne <3.

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA