REALISTISIA SALIKUVIA

Tekin olette varmaan huomanneet instafeedeissa kymmenittäin #gymfie#belfie ynnä muuta posesalikuvia. Tässä niille vastaisku!

realistinensalikuva

Kuvat joissa mahamakkara näkyy.

gymfie

Kuvat jotka on vaan otettu ”jee täällä on kivaa”, vaikka oikeasti on hitonmoinen nälkä ja lopettaa treenin kesken kaiken.

1401520938500

Kuvat joita katsoessasi mietit, että mitä helvettiä luulin tekeväni. Mikä liikerata?

1402063028193

1402063030097

1402063032194

Kuvat kun yksi treenikuva liikkeestä ei riitä, mutta yksikään ei ole terävä.

20141102_113410

Kuvat kun et ennätä kuvaan

15035026_232914680462081_7610141432388517888_n

Mukaan mahtuu toki myös hitokseen näitä #mirrowpic matskua jossa lähinnä näytän treenivaatteita.

Sellaisia arkisia kuntosali kuvia haha! Aamulla tuli sen verran hikinen aamupyöräily, että salilla teen tänään vaan koko kroppaa herättelevästi. Voi veen hyötyliikuntapyöräily ja auraamattomat tiet.

 

Otatko salilla vaan posekuvia vai myös ihan #reallife matskua?

 

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA

 

 

TREENI TAUON JÄLKEEN

1.3 blogin uusi osoite fitfatmamatiina.fitfashion.fi

 

Uu jea hallelujaa, tauti on vihdoin ohi! Alunperin ajatus oli käydä treenaamassa ensimmäisen kerran jo viime viikon perjantaina, mutta muutin mieleni kun työkaverini kertoi tuttavastaan joka oli lähtenyt liikkumaan liian aikaisin. Hyvässä kunnossa oleva 35-vuotias mies oli mennyt treenaamaan puolikuntoisena. Vaimo oli herännyt aamulla kuolleen miehen vierestä. Sydän oli pettänyt. Eli ei todellakaan pidä rehkiä sairaana. Pysäytti kyllä hieman miettimään.

Hieman jännitti meneekö treeni ihan reisille parin viikon tauon jälkeen, mutta päätin ottaa ihan rauhassa ja hyvin meni. Tauon jälkeen kannattaa ehdottomasti tehdä pikkuhiljaa, eikä heti repiä överi maksimipainoilla. Kuunnella itseään miten keho reagoi.

 

kulmasoutu

*

 

Tein pientä pikatreeniä kokonaisvaltaisesti kropalle tälläisellä setillä;

 

Kulmasoutu 3 x 12

Huomaa miten en ole pitkään aikaan tehnyt kulmasoutua ja asennon hakeminen oli todella haastavaa. Kyynärpäät lähti vähän väliä leviämään liikaa sivulle ja kuikuilin vähän väliä peilistä miten menee. Tein pelkällä tangolla.

 

Kyykky 3 x 15 + pumppaus

Kyykkäsin ilman painoja 15 kertaa ja sen jälkeen töpöttelin, eli pumppailin nopeat 10 toistoa. Kyykyssä kropan kontrolli ei miulla valitettavasti pysy hanskassa, joten nykyisin teen isoilla painoilla jalkaliikkeet mieluummin prässissä.

 

Hauiskääntö hammerina 3 x 12 + ranskalainen punnerrus 3 x 12 ojentajille superina

Tein ensin hammerkäännöt hauiksille ja siitä suoraan siirryin ojentajille ranskalaiseen.

 

Pikasetti vatsalle

Loppuun vedin pikapikasetin vatsalle parilla liikkeellä. Vatsatreeniä olen lisännyt nyt huomattavasti verrattuna aikaisempaan, voisin melkein joku kerta roudata normikameran salille ja toivoa ettei reenaajia olisi muita paikalla jos ottaisin pari kuvaa muullakin kuin puhelimella.

 

ojentaja

Aikaisemmin miulla oli puntiton pelko, ajattelin jotenkin ettei reeni ole kunnon reeni jos ei revittele mahdollisimman isoilla painoilla. Typerää. Reeni voi olla hyväkin reeni vaikka ei meinaa kuolla sinne salin lattialle maksimivetojen jälkeen.

 

Ja voi elämän kevät miten tuntui ihanalta päästä salille ja liikkumaan! Olin ihan hymy pyllyssä puntilta tullessa :). Eilen kävin tekemässä olkapäitä ihan normisetillä ja meni oikein kivasti. Tänään tein hauiksia ja yhden liikkeen jälkeen käsi oli niin hellänä, että tein loppuajan vatsoja joten eiköhän ihan perille mennyt hih.

Kivoja reenejä teillekin! 🙂

Ps. spämmään tästä lähin tuota blogin tulevaa uutta osoitetta jotta mahdollisimman moni halukas löytää FF:lle

 

SEURAA MAMAA Facebookissa / Bloglovinissa / Instagramissa

*Toppi ja housut saatu