10 minuutin tehokas jalkatreeni ilman välineitä

Maanantai moikat! Tsösses mikä Fat Mama olo nyt on, viikonloppu meni niin överiksi että morjens. Jospa tänään vaikka tekisi pientä jumppaa niin toisi hieman tasapainoa. Tänään mennään muuten ensimmäistä kertaa koko perheen kanssa ulos syömään, toivottovasti menee kivasti :). Helpottaa kovasti ulkona syöminen kun vauva saa istua syöttötuolissa.

Kotitreenejä postaussarjassa vuorossa jälleen lyhyt, mutta tehokas treeni. Kyseessä on jalka/pepputreeni ja tähän ei tarvitse mitään välineitä.

Olin jo ihan unohtanut tämän treenin, mutta onneksi olin tallentanut luonnoksiin! Tein tämän edellisen kerran viikko sitten ja huh! Seuraavana päivänä etureidet oli ihan kipeänä, huomasi tehneensä -ja ihan kropan omalla painolla ilman mitään välineitä tai saleja.

Vaikka treeni kestää vain 10-minuuttia, se on todella tehokas.

Settiin kuuluu lämmittely, sekä myös venyttelyt.

Liikkeet on simppeleitä, mutta todella tehokkaita. Uusia liikkeitä itselle muutamia ja varsinkin etureisille oli mukana todella polttava liike! Viimeinen setti sai pulssin kyllä nousemaan ihan kunnolla ja vesi maistui tämän jälkeen.

Tämän jälkeen voisi vetäistä kätevästi vaikka aikaisemmin linkkaamani 10-minuutin käsitreenin, niin siinäpä ylhäältä alas kattava treeni valmiina!

Motivoivaa maanantaita <3

Lue myös: 10 minuutin käsitreeni

15 minuutin kotijumppa

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA

6 MINUUTIN (RASKAUS) JUMPPA

Vaikka hankin itselleni Foreverille 10 kerran kortin, en ole loppujen lopuksi saanut käytyä ohjatulla tunnilla kuin pari kertaa. Keskittyminen kotona ei myöskään riitä hitsin pitkiin rutistuksiin, joten olen tykännyt etsiä youtubesta erilaisia kroppaa herättäviä/huoltavia pikkutreenejä.

Löysin tosi kivan 6-minuutin jumpan joka sopii raskaana olevalle tai ilman möhömahaakin pikkutreenin voi mainiosti tehdä. Videon alussa keskitytään jalkalihaksiin ja lopussa ylävartaloon. Liikkeet ovat todella tehokkaita, ihan yllätyin miten ilman painoja tehtäessä poltteli niin paljon. Ei tosin tän Maman lihasvoima ole ihan samassa tikissä kuin ennen haha!

Kannattaa kokeilla, 6 minuutin jumppa ei ainakaan vie liikaa päivästäsi aikaa!

Kivaa maanantaita <3

Ajastettu postaus,köllitään Rodoksen lämmössä <3.

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA