5-minuutin vatsatreeni seisten

Holaa, pitkästä aikaa kotitreeni vinkkiä! Tässä nopea, tehokas ja seisten tehtävä vatsatreeni. Kesto on vain 5-minuuttia, joten kellä tahansa on mahdollista tehdä se. Yleensä vatsalihastreenit suoritetaan selin makuulta joka voi monen mielestä tuntua ikävältä selässä. Plus se, että lapset sata varmasti tulee kiipeämään mahan päälle jos erehdyn heidän mielestään liian pitkäksi aikaa makuuasentoon haha!

+ Kesto vain 5-minuuttia

+ Treeni tehdään seisten, joten lapset ei voi tulla kiipeämään päälle.

+ Ei satu selkään

+ Moni liikkeistä kävi myös jalka/peppuosastoon = kokonaisvaltaisempi liike, joka polttaa myös enemmän kaloreita

Viime viikolla parin päivän treenattomuuden jälkeen oma olo alkoi olla jo sellainen, että nyt pakko jotain reeniä äsäp. Jumppailin tämän samoin tein ihan normivaatteet päällä jotten olisi ainakaan luistanut workoutista. Tuli heti pirteämpi olokin miniliikkumisen jälkeen <3.

Lue myös:

Helppoja kotitreenejä – vinkkejä täällä!

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA