6 MINUUTIN (RASKAUS) JUMPPA

Vaikka hankin itselleni Foreverille 10 kerran kortin, en ole loppujen lopuksi saanut käytyä ohjatulla tunnilla kuin pari kertaa. Keskittyminen kotona ei myöskään riitä hitsin pitkiin rutistuksiin, joten olen tykännyt etsiä youtubesta erilaisia kroppaa herättäviä/huoltavia pikkutreenejä.

Löysin tosi kivan 6-minuutin jumpan joka sopii raskaana olevalle tai ilman möhömahaakin pikkutreenin voi mainiosti tehdä. Videon alussa keskitytään jalkalihaksiin ja lopussa ylävartaloon. Liikkeet ovat todella tehokkaita, ihan yllätyin miten ilman painoja tehtäessä poltteli niin paljon. Ei tosin tän Maman lihasvoima ole ihan samassa tikissä kuin ennen haha!

Kannattaa kokeilla, 6 minuutin jumppa ei ainakaan vie liikaa päivästäsi aikaa!

Kivaa maanantaita <3

Ajastettu postaus,köllitään Rodoksen lämmössä <3.

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA

Tiina / Fit Fat Mama

Bilehile lapsivihaaja muutti elämänsä ja on nykyisin pienen pojan Äiti, isomman pojan Vaimo. Harrastaa kuntosalia ja kärsii kroonisesta herkkuholismista.

2 vastausta artikkeliin “6 MINUUTIN (RASKAUS) JUMPPA”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 3
Tykkää jutusta