5 MINUUTIN JOOGA 2

Hyvää maanantaita! Viime viikolla kirjoitin liikuntasuunnitelmasta ja hyvin suunniteltu on puoliksi tehty piti paikkansa -tein liikunnat suunnitelman mukaan. Eilen hölkkä jäi lantiokipujen takia aiottua lyhyemmäksi, mutta hölkkä kuitenkin. Kaivoin myös pitkästä aikaa aktiivisuusrannekkeen esille. Viikonloppuna tuli kyllä herkuteltuakin aika paljon, Eetulla oli nimipäivät lauantaina ja pidettiin käytiin mm. suurmarkkinoilla ja pidettiin leffa-iltaa kotosalla.

Liikuntasuunnitelmaan kirjoitin ajatuksesta harjoittaa joogaa ainakin kerran viikossa. Jotenkin en vaan arkena saanut aikaiseksi etsittyä netistä sopivaa ohjelmaa. Eilen lenkin jälkeen tein ensin edellisen kerran linkittämäni 5-minuutin joogan mutta sen lisäksi bongasin toisenkin.

Tämä 5-minuutin jooga on venyttävä ja käy loistavasti omalla kohdallani huoltamaan lantion löystymisestä johtuvia kipuja.

 

Tänään taas arki koittaa. Loppuviikosta menen kokeilemaan pilatesta joten huoltava treeni tulee kerrankin jotain muuta kuin 5-minuutin pyrähdyksiä. Eetun hereillä ollessa pitkät ei oikein onnistukaan, kun pikku marakatti nousee selkään ja pelleilee vieressä :D. Tsemppiä viikkoon <3

SEURAA MAMAA FACEBOOKISSA / INSTAGRAMISSA / BLOGLOVINISSA

 

 

Tiina / Fit Fat Mama

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 2
Tykkää jutusta