30 day Shred: vol 3

Viimeistä viedään. Huhhuh. Joka ikisellä treenillä olo on kuin uitetulla koiralla. Olen kuitenkin huomannut, että hapenotto kyky on jonkunverran parantunut. Vol ykkösessä puuskutin jo parin pompun jälkeen, kun nyt jaksan paljon paremmin. Normaalistihan miun aerobinen on vaunujen kanssa käppäilyä, joskus harvoin hölkkäilen.

 

lähde
lähde

Kolmostaso on itseasiassa paljon mukavampi kuin kakkonen! Pääpainotus on jalka/peppu sekä vatsaosastolla. Myös alkulämmittely on paljon tehokkaampi kuin muissa shredeissä.  Monessa liikkeessä tehdään jalkoja, joten puuskutus ja hiki taattu. Saksi vatsoissa huomaan kyllä miten huono alaselkä miulla on. Miulla oli nuorempana skolioosi joten selkä ei ole vieläkään mikään vahvin osa-alueeni.

Motivaatiopula on iskenyt muutamina iltoina. Yhtenä -plää ei kiinnosta, on valmiiksi jo hiki- iltana tein helpommalla tasolla. Soijaa ei pukannu niin paljoa, mutta liikkeet oli siltikin tehokkaita. Teen mahdollisimman paljon vaikeammalla tasolla, mutta jos paukut loppuu totaalisesti kesken, vaihdan helpompaan versioon. Pääasia että tekee treenin alusta loppuun. Tosin mie en ikinä tee niitä jäähdyttelyitä vaan painun suoraan suihkuun.

Tässä kolmostason video

Löysin muuten kaapin kätköistä 2kg käsipainot ja liikkeet on paljon mukavampi tehdä niillä kuin levykiekoilla! Muutamia liikkeitä en nimittäin pystynyt tekemään levypainoilla kun ne on sellaiset leveät lättänät joten niistä ei saa niin hyvää otetta.

hiki!
hiki!

Keskiviikkona rääkki on vihdoinkin ohi! Teen vielä yhteenvedon kaikista shreistä sekä ennen-jälkeen postauksen tuloksista.

Oletko tehnyt liikkeet aloittelijan -vai edistyneen tasolla?

ps. hihiii saan tänään miun puvun ompelijalta 🙂

-Tiina

 

Tiina / Fit Fat Mama

Bilehile lapsivihaaja muutti elämänsä ja on nykyisin pienen pojan Äiti, isomman pojan Vaimo. Harrastaa kuntosalia ja kärsii kroonisesta herkkuholismista.

2 vastausta artikkeliin “30 day Shred: vol 3”

  1. En ole Shrediä kokeillut.. Mutta suosittelen Jillianin Ripped in 30! 🙂 Taso vähän vaihtelee, jos on rankka työpäivä takana niin toi ’aloittelijataso’ tuntuu riittävän, sitten taas jos on esim vapaapäivä ja ’tankki täynnä’ tulee kyllä vedettyä korkeampi taso 🙂

    • Okei, pitää joskus kokeilla :). Kiitti vinkistä! Toinenkin lukija suositteli Jillianin muitakin ohjelmia. Pitää kokeilla niitä läpi, kunhan ensin selviydyn tästä ja pidän hetken Jillian-breikkii :D.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta