30 day Shred: vol 2.

Aloitin viime viikolla Jillian Michaelsin Shred ohjelmasta vol kakkosen ja päällimmäinen fiilis treenin jälkeen:

Hitto mie oon hiessä!

 

lähde
lähde

 

Kakkos tasolla homma viedään todellakin nextille levelille. Siis huh huh. Muutamissa aerobisissa liikkeissä miun pitää tehdä aloittelijan versio ja niissäkin hikoan niin paljon, että en ihmettele jos tämän 30-päivän jälkeen mattoon on syöpynyt reikä.

Lihaskunto on tässäkin mukana ja varsinkin olkapäät saa kunnon rääkin. Vatsalihastreeni on huomioitu tässä paremmin kuin ykkösessä ja liikkeet on tehokkaita.

Käytän painoina 2,5kg levykiekkoja ja ne on todellakin riittävät. Olkapää-killeri sarjoissa pienemmätkin kävisi.

Normaalisti aerobista en juuri harrasta, joten treeni tuntuu siitäkin syystä niin rankalta. Kunto kasvaa pikkuhiljaa ja jumpan jälkeen on onnistuja fiilis :).

Tässä kakkoslevelin video:

Ykköstason videon voit käydä katsomassa TÄÄLTÄ.

Huh huh!
Huh huh! Soijaa pukkas silmiin asti Jillianin rääkin jälkeen..

Hellepäivinä motivaatio jumppailuun on ollu minimaalinen, mutta ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Tuloksia on jo tullut ja sekin motivoi. Kyljet eivät löllötä enää niin paljon ja turvotus on laskenut selkeästi.

Oletko jo kokeillut Shrediä?

-Tiina

Tiina / Fit Fat Mama

Bilehile lapsivihaaja muutti elämänsä ja on nykyisin pienen pojan Äiti, isomman pojan Vaimo. Harrastaa kuntosalia ja kärsii kroonisesta herkkuholismista.

4 vastausta artikkeliin “30 day Shred: vol 2.”

  1. Mä kokeilin yhen päivän tota ja alotin just kakkosesta ”kyllähän mä nyt sen jaksan ihan helposti”…. Niin vissii, olin ihan hiessä ja jouduin muutaman oman juomatauonkin ottamaaan :’D en oo sen jälkeen kokeillu, tykkään enemmän siitä raudan nostamisesta, ku mulla on niin huono kestävyys 😀

    Pitäis kyl varmaa kokeilla toi silleen kunnolla ja alottaa ”nyörästi” vaan ykkösestä ;D

    • Miullaki on tosi huono kestävyys ja happi meinas alussa loppuu aerobisessa osuudessa :D. Pikkuhiljaa se paranee, kantsii koklaa ihan siitä ykkösestä. Tulee varmasti tuloksia jos tekee kunnolla ja sen 30pvää 🙂

  2. Osaatko sanoa 1. tehtynä ja 2. alottaneena, että pystyykö polvivammainen näitä tekemään? Juosta vielä en pysty, koska reisilihakset on kutistuneet, mut aikalailla jo muuhun kykenen. Haluaisin aloittaa kans tän!!! 🙂

    • Kummassaki levelissä on jonkinverran kyykkyjä mukana,niin niltä osin ei oo kovin polvi ystävällinen :/. Kannattaa kuitenkin kokeilla ja jos sattuu,niin soveltaa :). Videolla ln esimerkit edistyneelle ja aloittelijalle. Aloittelijalla liikkeitä ei viedä niin syvälle. Jos polvet kestää,niin kyykyt voi tehdä niin,että asento on hieman leveämpi ja jalksterät sivulle,itellä ainakaan siten kyykyt ei käy polviin 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta